Archive by year 2012

Auxipress/thecube at the 4th European summit on media measurement in Dublin

This year, Auxipress again attended the European summit on media measurement in Dublin, the fourth edition, from June 13th through 15th. The Dublin workshops and conferences focused primarily on social media and the difficulty everyone, including experts, customers, PR agencies, and media analysts, is having finding the best way to integrate social media content analysis. [...]

De verpletterende dominantie van Apple in de media

De verpletterende dominantie van Apple in de media

Mobiele telefoons of smartphones en touchtablets zijn zeer populaire producten geworden en het potentieel ervan blijft groeien. Enerzijds dankzij voortdurende technologische verbeteringen, anderzijds omdat ze nieuwe behoeften creëren. Verschillende merken voeren een constante strijd in deze sector om een zo groot mogelijk marktaandeel te veroveren. En om van zich te laten spreken, gebruiken de merken [...]

La domination écrasante d’Apple dans les médias

La domination écrasante d’Apple dans les médias

Les téléphones mobiles ou smartphone et les tablettes tactiles sont devenus des produits de très grande consommation dont le potentiel ne cesse de croître en raison, d’une part, de leurs améliorations technologiques sans cesse renouvelées et, d’autre part, parce qu’ils créent de nouveaux besoins. Différentes marques se livrent une bataille permanente dans ce secteur pour [...]